niedziela, 26 lipca 2015

Co się dzieje o.O

Wstając dzisiaj i przeglądając wiadomości zobaczyłam nagłówek
"Hakerzy mogą przejąć kontrolę nad nowymi autami". 
Postanowiłam się temu przyjrzeć. Strona Wired opublikowała artykuł o dwóch hakerach, którzy za pomocą własnego urządzenia kontrolowali Jeepa. Mieli władzę nad dosłownie wszystkim: kierownicą, pedałami, klimatyzacją, radiem. Na atak hakerów narażone jest prawie pół miliona użytkowników pojazdów.
Wysyłanie e-maili jest podstawowym narzędziem komunikacji firm. Na długo? Microsoft pokazał nam niedawno aplikację mobilną "Send", dzięki której możemy szybciej i jeszcze łatwiej wysyłać wiadomości. Można powiedzieć że jest to wysyłanie wiadomości, ale nie potrzebujemy numeru telefonu, tylko adresu e-mail odbiorcy.
Jeśli chodzi o nowinki techniczne, to muszę podzielić się z wami straszną informacją, mianowicie... moje słuchawki się popsuły. Miałam je prawie 2 lata, działały bez zarzutu, ktoś je ode mnie pożyczył i oddał zepsute. Nie ma rady, trzeba kupić nowe. Jako "nowinkę techniczną" chce wam dziś pokazać jakie słuchawki wybrałam, które nie są takie nowe (podajrzę z poprzedniego roku). Moje poprzednie słuchawki były z firmy Razer, które sprawdziły się świetnie (przeważnie gram w gry i słucham muzyki), więc i tym razem wybór padł na słuchawki firmy Razer. Model to "Kraken Pro Neon Green". Są świetnie wykonane, mają (według mnie) świetne 

nauszniki, dzięki którym 

mogę nosić je godzinami. Oczywiście świetny dzwięk. 

Zaryzykowałam wybierając sprzęt z wbudowanym mikrofonem. 

Oglądając wideorecenzję, dźwięk głosu jest przyzwoitej jakości. 

Gdy dostanę je do rąk, na pewno napiszę wam jak się one 

sprawują ;)

Na youtube od ponad tygodnia jest spot "promujący" Ewę Kopacz, 

który ma blisko pół miliona wyświetleń.

Mnie rozbawił, a Was? :D Prawdziwy spot Ewy Kopacz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz